Savaitgalį pavyko prisėsti prie Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Kol kas tik pradėjau GDI misijas (pirmoji jų ta pati, kuri buvo ir demkėje). Įspūdžiai itin geri. Žaidi ir jauti, kad toks ir turi būti kokybiškas žaidimas, kokybiška strategija. Ir nors jau pirmosiomis dienomis po žaidimo išleidimo pasirodė pataisa, o prieš kelias dienas ir antra, nepataisytoje žaidimo versijoje kolkas didelių problemų nepastebėjau, apart pakibusios karinių vienetų animacijos.
Taip, C&C3 yra tikras GĖRIS, ir visiškai nenuostabu, kad jau per pirmąsias pasirodymo parduotuvėse dienas, tiek JAV, tiek Europoje užėmė pirmąsias vietas labiausiai parduodamų PC žaidimų topuose. Itin kokybiški videointarpai, įvairūs misijų tikslai (ne vien tik – sunaikink priešą šioje zonoje). Antroje misijoje net negavau bazės – turimomis pajėgomis teko ginti Pentagoną, o vėliau, atvykus pastiprinimams sunaikinti NOD’ų bazę. Na tiesiog šią akimirką nepakeičiamas RTS ir jį labai labai rekomenduoju.

Šitas stileiva bandys gadinti man gyvenimą visose artimiausiose GDI
misijose, iki tos akimirkos, kai teks taikytis ir jungtis, besistengiant
įveikti nekviestą priešą – ateivius
Paklibinau šiek tiek ir S.T.A.L.K.E.R. Šiek tiek užtruko laiko kol susitvarkiau video nustatymus ir į zoną. Žaidimas grubus, kampuotas ir iš pirmo žvilgsnio nykus. Tačiau atmosfera suteikia žaidimo procesui tokio gylio, iš kurio sunku išsikapstyti. Dirbtinis intelektas nustebino, tačiau tai matyt todėl, kad pastaruoju metu nežaidžiau šiuolaikinių RTS. Truputi nervina, kad vienam priešui turi suvaryti pusę apkabos Į GALVĄ, kad jis išeitų į dausas, taip pat labai nyki vartotojo sąsaja ir itin prastas lip-syncas (veikėjų lūpų animacija jiems kalbant0, TAČIAU Post sovietinė aplinka su sugriuvusiomis fermomis, išdraskytais Belorus traktoriais ir ZILais išdaužytais žibintais – pribloškianti. O po lygumas dykinėjantys sutvėrimai sukuria dinamiško ir gyvo pasaulio įspūdį.
World of Warcraft pasaulyje mūsų gildija bandė susikauti su Gruul’u. Tai buvo labiau treniruotė, o ne rimtas reidas. Mano herojui, turint 66 lygi, tai buvo paprasčiausia ekskursija, kurios finalas – bandymas užbadyti dramblį su vienkartine šakute. Buvom pakirsti skaudžiai, bet niekas nesipiktino.
Balandžio mėnesį su naujais žaidimais striuka, tačiau tai į naudą – daugiau laiko liks išsamesniam susipažinimui su naująja ateivių grupuote C&C3, bei zonos anomalijomis S.T.A.L.K.E.R.yje.